Kde bolo, tam bolo, bola raz jedna magická záhrada, ktorá otvorila svoje dvierka každej zázračnej víle a nejednému kúzelnému mužovi. Tí spolu tancovali od piatkového večera až po skoré sobotňajšie ráno. Počas blúdenia v magickom lese mohli natrafiť na hudobné skupiny Frontman a Hot Wings, no nechýbali ani kúzelne akrobacie Aerial Skills Academy, profesionálne tance Danza Brno, svetelná show Rinas Company či zábavné moderátorské duo Šimon a Láďa, sprevádzajúce tieto čarovné okamihy celým večerom.
V Zoner Bobyhall sa už niekoľký raz konal Ples studentů Masarykovy univerzity. Po odmlke počas covidu a menšom plese minulý rok sa ples usporadúvaný Masarykovou študentskou úniou opäť mohol presunúť do už overených priestorov.
Ples studentů Masarykovy univerzity si tento rok užilo až 1800 ľudí. Pomerne veľké číslo a nekonečný záujem o tohtoročný ples by však neexistoval bez snahy celého Plesového teamu. Koľko členov zahŕňa takýto Plesový team, a ako sa jednotliví ľudia zapájajú do prípravy najväčšej akcie MUNIE? To vám už prezradia oni sami.
Aneta Dobrovolná a Natálie Burgetová – hlavní koordinátorky
Ahoj! Jako hlavní koordinátorky jsme byly odpovědné za průběh celé akce. Naše práce spočívala především v organizaci skvělého teamu, který se Vám níže představí. Společně jsme svolávaly a vedly plesové porady, řídily komunikaci, rozdávaly úkoly, schvalovaly důležitá rozhodnutí a komunikovaly navenek za celý team. S ostatními koordinátory jsme řešily další postup a snažily se o efektivní spolupráci nejen před plesem ale i během plesu a po něm.
Michaela Gogelová – koordinátorka programu
Mým hlavním úkolem bylo vymyslet a domluvit celý program plesu. Musela jsem domluvit kapely, vystoupení a moderátory, ale také fotografy a doprovodný program. Celá funkce zahrnovala hodně emailů a telefonátů, také domlouvání a především skloubení skvělých kapel a vystoupení za rozumnou cenu, kterou za to můžeme zaplatit – neboli vlézt se do daného rozpočtu. Celé domlouvání probíhalo již od srpna, kdy jsem začala domlouvat kapely a moderátory, aby měli ještě volný termín. Na plese jsem potom kontrolovala, že vše probíhá, tak jak má a také jsem byla kontaktní osobou pro všechny vystupující při příchodu.
Alice Školoudíková – koordinátorka slosování
Mým hlavním úkolem bylo vytvořit celý systém slosování. Součástí toho je nastavit poměr výherních lístků podle množství cen od sponzorů. Součástí toho je tisk a motání těchto lístků. Poté přebírání cen, které nám byly poslány od sponzorů, jejich katalogizace, číslování a balení. Ve finále poté organizace v den plesu.
Míchaela Homolová – koordinátorka výzdoby
Byla jsem koordinátorkou plesové výzdoby. Má úloha spočívala v obstaraní výzdoby od štítků na stoly skrz vyzdobení celého hlavního sálu až po obmotání břečťanem posledního zábradlí v budově. Měla jsem úžasný Tým Výzdoba, bez kterého by finální produkt nevypadal tak jako v den D.
Andrea Lexová – člen týmu výzdoby
Mojí úlohou bylo nejen se postarat o mně přidělenou část plesové výzdoby, ale také to, aby byla za náš tým vyřešena veškerá adminstrativa. Ta se skládala především z evidence nakoupeného materiálu, účtenek či seznamu věcí, které můžeme použít v dalších semestrech na další akce.
Viktória Matejová – koordinátorka fundraisingu
Moja funkcia koordinátorky fundraisingu pozostávala z viacerých častí. Občas vyžadovala komunikáciu či osobné stretnutia s partnermi a sponzormi, vďaka ktorým sa dalo vo zlosovania vyhrať mnoho skvelých cien, inokedy som naopak mohla písať štipendiá či emaily z pohodlia domova.
Barbora Fučíková – marketingový koordinátor
V roli marketingovej koordinátorky som sa pravidelne stretávala s grafičkou, webmastrom a pracovníkmi sociálnych sietí. Rozdala som im úlohy, kontrolovala či ich plnia v dostatočnej kvalite a dávala podnety, ako je ich prácu ešte možné zlepšiť. Odsúhlasovala som všetky príspevky na sociálnych sieťach aj grafiku a v neposlednom rade odpovedala na rôzne otázky na sociálnych sieťach, týkajúce sa plesu a prípadných nedorozumení.
Adam Karásek – webmaster
Pro organizaci plesu jsem řešil hosting webu, napojení na vstupenkový systém a platební bránu.
Sabína Hoosová – dizajnérka
Všetky tlačené aj digitálne materiály týkajúce sa plesu prešli mojimi rukami. Robila som grafický dizajn postov na sociálne siete, vizuál webu aj vstupeniek, ale tiež tlačené brožúrky na stoloch.
Laura Mesarošová – správca sociálnych sietí
Mojou úlohou v plesovom tíme bola správa sociálnych sietí, tvorba reklamných textov či popisov k príspevkom na sociálnych sieťach plesu. Práca zároveň zahŕňala občasnú komunikáciu s potencionálnymi účastníkmi plesu skrz sociálne siete plesu.
Johny Vitha – jazykový korektor
Já se podílel na tvorbě popisků k příspěvkům na sociální sítě plesu, konkrétně jsem pomáhal svým slovenským kolegům s finální podobou českého textu.
Veronika Barešová – koordinátorka financí
Jako koordinátorka financí vytvářím rozpočet, mám pod kontrolou platby a vedu evidenci dokladů. Zároveň jsem figurovala jako takový poradní orgán, protože mám vedení plesového teamu už za sebou.
Matěj Konečný – koordinátor logistiky
Mým poslání bylo, aby vše, co bylo potřeba, bylo v den plesu na místě a takové, jaké chceme. Domlouval jsem catering, víno, skleničky nebo dovoz věcí na výzdobu.
Vďaka týmto ľuďom bol ples síce zázračný, no netreba zabúdať ani na výpomoc v deň konania plesu, ktorá dohliadala aby všetko počas noci vyzeralo a fungovalo tak ako má. Rovnako tak treba poďakovať sponzorom a partnerom za podporu a ceny do zlosovania. No v neposlednom rade všetkým Vám – zúčastneným, pretože bez toľkých záujemcov by ples nebol plesom.
My sa s Vami týmto lúčime, dúfame, že ste si ples poriadne užili a doma ešte stále tancujete, aj keď už len s čarovnými spomienkami.
Za redakciu MUNIE a Plesový team,
Barbora Fučíková